Saturday 14 February 2015

Teruja ja ja jaaaaa stop!

Aku bila teruja buat sesuatu
Aku mesti nak buatnya waktu itu juga
Aku akan minta tolong orang
Walaupun kadang kadang tak kena waktu.

Aku teruja bila dia kata
Dia nak nikah dengan aku tahun ni
Bertambah teruja bila dia kata
Bulan 10

Bagi aku,
Bila fikir balik
Tak make sense nak buat majlis
Macam yang aku angan angan kan
Dalam tempoh kurang setahun

Aku bertambah geram
Bila dia kata ini kerja senang je
Bertambah tambah geram
Bila dia kata aku ni saja peningkan kepala
Bertambah tambah tambah geram
Dia suruh aku slow down
Bertambah tambah tambah tambah geram
Bila dia buat aku rasa macam pathetic

Gila
Lama kot aku tunggu
Nak plan majlis kahwin sendiri
Macam yang aku idamkan
Kalau boleh nak kurangkan kerosakan atau kesilapan
Yang mungkin buat aku rasa menyesal
Lepas majlis nanti
"Ahhh patut aku buat macam ni"
"Kan best kalau dulu aku buat macam ni"

Hmmm...macam tak mungkin kan?

Keterujaan aku terhenti kerana diberhentikan oleh calon suami aku sendiri.
Aku terujaaa jaa jaa...then dia kata Stop!

Great.

No comments:

Post a Comment