Sunday 25 January 2015

Macam Iklan Bedak Follow Me

Siapa lahir tahun 90-an, dia mesti pernah tengok iklan bedak Follow Me.
Seorang remaja laki, baring atas katil.
Lepas tu, tiba je nyanyi,
'Aku merinduimu~ '
Ting tong! *bunyi loceng rumah*
Lepas tu, mak dia jerit kata kawan perempuan dia datang.
Okay, mak dia sporting ok. Bagi anak dara naik atas pergi bilik anak bujang dia.

Sebenarnya,bukan nak buat ulasan iklan.
Ya, yang kenal aku, tahu aku ni particular and detail sikit bila tengok iklan.
Akibat injection marketing. Derggh!

Aku cuma nak kata,
Aku rasa,
Aku rasa,
Aku rasa,
'Aku merinduimu~ '

Ya, awak lerr....
Kbye.


Ticha says: Nak dia berjaya. Strive for success. Tapi diri sendiri rasa tak nak dia pergi jauh. Jadi, rasa macam in between. Nak tengok dia pergi jauh atau tengok dari jauh?

No comments:

Post a Comment